איטום ושיקום מבנים

03-516-2600

תפריט

איטום גגות מרוצפים

איטום גגות הינה פעולה מן החשובות שבתחזוקת מבנה, בין אם זה בניין מגורים, מסחר, משרדים ועוד. אי שמירה על שלמות הגג תוביל בסופו של דבר לנזילות ורטיבות ומשם המצב יכול רק להידרדר. הזנחה של מצב הגג ודחיית הטיפול בו היא לא אפשרות טובה. העלויות לתיקון נזקים שנגרמו מאי טיפול בזמן יכולים להיות יותר גבוהים אלמלא היה מבוצע בזמן הנדרש. גגות בארץ יכולים להיות מרוצפים או לא מרוצפים, בשני המקרים יש צורך לדאוג לאיטום טוב שלהם.

פעולת איטום גגות במקרה שיש ריצוף קיים מבוצעת כאשר שכבת האיטום מיושמת על גבי המרצפות הקיימות. מצב של איטום על הריצוף הקיים היא האופציה הרווחת והיא אכן יותר מהירה וחסכונית מאחר ואין צורך בעבודה נוספת של הרמת האריחים של הרצפה. אבל חשוב לומר שמבחינת התקן פעולת איטום היותר נכונה היא הרמת הריצוף הקיים ואיטום מתחתיו ואז התקנת הריצוף בחזרה. במקרה האחרון שיטת האיטום האפקטיבית ביותר כיום היא איטום גגות ביריעות ביטומניות.

במקרה והתקבלה החלטה לבצע איטום גגות על גבי הריצוף הקיים, אזי הדבר יעשה בעזרת חומרי אטימה פוליאוריטנים על ידי מריחה, צביעה או התזה. חומרים אלו נצמדים טוב לשיש, קרמיקה, פורצלן ועוד. כמובן שגם כאן כמו בכל פעולת אטימה יש צורך להכין את המשטח מבחינת הסדר והניקיון ובלי חפצים מיותרים.
איטום גגות בדרך זאת מאפשר קבלת פתרון מהיר לבעיית רטיבות ונזילות מתחת למשטחים מרוצפים. כמו כן חומרי אטימה פוליאוריטנים מאופיינים ביכולת עמידות גבוהה בפני שריטות ושחיקה. מבחינה אסתטית הפעולה מאפשרת ליישם חומר אטימה שהוא צבעוני או שקוף לחלוטין ובסוף מתקבל מראה חלק ומבריק. חיסרון מסוים באפשרות זאת הוא שהמשטח המקורי של האריחים המקוריים משתנה.

איטום גגות בשיטה זאת היא פתרון לטווח הקצר ובטווח הארוך לקבלת איטום חזק יותר יהיה צורך בסופו של דבר להרים את המרצפות ולאטום בשיטה אחרת כדגומת איטום גגות ביריעות ביטומניות אשר נחשבת לשיטה יעילה מאוד כיום.

לייעוץ מקצועי ובחירת האפשרות המתאימה ביותר למצב וסוג הגג שלכם, צרו קשר איתנו, חברת גבהים המתמחה באיטום גגות מקצועי ואמין.

מאמרים נוספים